Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Przemyśl - miasto turystyczne? Dla wielu Polaków, nie

Łukasz Solski
Tego lata znów setki miast i regionów szukały szansy na turystyczny rozwój, inwestując w najróżniejsze hasła promocyjne. Komu udało się najlepiej?

„Rzeczpospolita” zapytała o to Polaków. W sondażu GfK Polonia ankietowani wybierali slogan najlepiej zachęcający do wizyty w danym mieście lub regionie. Spośród 50 co czwarty z 1000 zapytanych wskazał hasło „Mazury – cud natury”.

4 proc. osób wskazało hasło "Przemyśl - miasto turystyczne", co dało nam 36 miejsce w rankingu. 13 miejsce zajął "Łańcut - europejskie miasto muzyki, kultury i sportu", 37 miejsce "Krosno - niepowtarzalne w wyjątkowym miejscu", a 47 miejsce "Stalowa Wola - jagodowa stolica Polski".

Eksperci są zgodni: to nie przypadek, że czołówka sondażu to polska ekstraklasa turystyczna i modne metropolie, a stawkę zamykają miejscowości niekojarzące się z relaksem i wypoczynkiem.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nisko.naszemiasto.pl Nasze Miasto